ХМАРНІ ТЕХНОЛОГІЇ: КРЕАТИВНА КОМПОНЕНТА
Для викладачів кафедри українознавства та гуманітарної підготовки украй важливо, щоб викладання навчальної дисципліни «Українська мова як іноземна» не зводилося до автоматичної, позбавленої креативної компоненти роботи з текстовим матеріалом, тому намагаємося оновити традиційну методику викладання української мови, експериментуємо з дидактичними новаціями, зосібна й тими, які пов’язані з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
Щоб урізноманітнити шаблонний алгоритм репрезентації навчального фактажу, викладачі апелюють до варіативних засобів візуалізації інформації. Скажімо, на заняттях з іноземними студентами-медиками викладач Марина Жовнір активно практикує демонстрацію навчальних презентацій. Крім цього, опановує разом зі студентством можливості інформаційних технологій у освіті, які спрямовані на інтенсифікацію навчального процесу, швидке і якісне сприйняття, розуміння й засвоєння знань.
Використавши сервер Wordart.com, організовано цікавий інтерактив під час заняття з теми «Здоровий спосіб життя» (2 курс, спеціальність «Медицина»). Результат – ціла низка студентських хмар слів із переліку обов’язкових для вивчення. Ми переконані, що за допомогою тегів слів можна краще візуалізувати термінологію з певної теми. Використання яскравої графіки посприяє не лише кращому запам’ятовуванню лексики, а й зростанню мотивації студентів вивчати українську мову.
У контексті стрімкого розвитку й удосконалення вітчизняної освітньої галузі особливо гострою бачиться проблема впровадження педагогічної інноватики у вишівський навчально-виховний процес. Потреба підготовки справжнього професіонала зумовлює підвищення ефективності й урізноманітнення медичної освіти. Це вмотивовує впровадження у вишівське навчання сучасних дидактичних форм і методів.