Урізноманітнюємо методику викладання
Робота з іноземними студентами потребує особливого креативу і підходу. Ефективність сучасного навчання мови як іноземної залежить від уміння викладача обрати відповідні методи чи прийоми вивчення в конкретній ситуації на кожному занятті, застосувати оптимальні педагогічні технології, які б проектували досягнення кінцевих цілей заняття, сприяли б якісному засвоєнню матеріалу, формували міцні знання, уміння і навички.
Учені-психологи пропонують навчати мови в процесі мовленнєвої діяльності, оскільки зміст мовленнєвої діяльності та змістовий склад утворюваних мовних зв’язків формується лише за допомогою спілкування. Ігри є також складником теорії комунікативних компетенцій – збалансованого поєднання знання граматики з практикою її застосування в мовленні.
Під час занять з української мови як іноземної викладачі кафедри українознавства та гуманітарної підготовки застосовують різні ігрові форми навчання. Однією з найулюбленіших ігор серед студентів стала гра «Відгадай, хто я». Студент одягає на голову обруч з карткою, протягом однієї хвилини він має відгадати, хто або що зображено. Гравець ставить прямі запитання стосовно зображення. Студенти активно беруть участь у грі, застосовують вивчену лексику, використовують нові слова. На таких заняттях зазвичай панує дружна і невимушена атмосфера, яка зацікавлює і мотивує до навчання.
На фото – викладач кафедри Марина Асламова на занятті з дисципліни «Українська мова як іноземна».