Педагогічна інноватика на заняттях із дисципліни
«Українська мова як іноземна»
Освітні реалії сьогодення корегують шляхи засвоєння знань і опанування навичок іноземними студентами, які обрали медичний фах. У роботі з ними викладачі кафедри українознавства та гуманітарної підготовки намагаються поєднувати найкращі здобутки традиційної освітньої системи й інформаційно-комунікаційні технології, які, на наш погляд, чи не найкраще враховують інтереси й потреби студентів, розширюють простір реалізації їхнього творчого потенціалу, мотивують до пошукової діяльності, надихають на репрезентацію своєї мовної та фахової вправності.
Креативні викладацькі експерименти з ІКТ не тільки сприяють удосконаленню роботи із сучасними технічними засобами, а й доповнюють напрацьовану педагогічну базу нових форм і методів викладання, формують новий підхід до процесу навчання.
Систематичне й раціональне послуговування ІКТ під час практичних занять із дисципліни «Українська мова як іноземна» – це вагомий додаток до традиційної подачі фактажу. Украй важливо й те, що будь-яку тему, пов’язану з українством, можна презентувати по-новому, залучивши надсучасні Інтернет-резерви.
В арсеналі викладачів кафедри є чимало ресурсів, які вони активно використовують на заняттях, зокрема сайти, де можна завантажити словники, посібники з тематичними діалогами, фільми, найновіші комп’ютерні програми, електронну пошту, програми Skype, вебінари, подкасти тощо.
Таке намагання врізноманітнити й модернізувати традиційний процес засвоєння знань стимулює студентів опановувати репрезентовану інформацію, мотивує до пізнання нового, спонукає до активного навчання, аналізує і вирішує проблемні питання, висвітлює світові дидактичні тенденції та новітні здобутки.